کانکس

انواع کانکس و کیوسک و ...

کانکس

انواع کانکس و کیوسک و ...

کانکس شیشه ای

کانکس شیشه ای سازه ای پیش ساخته با جداره دیواره های شیشه ای است که برای استفاده های مختلفی از جمله دفاتر لوکس اداری ، فروشگاهی و کافی شاپ مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده از دیواره های شیشه ای ممکن می باشد فقط ذر یک ضلع و یا برای هر چهار ضلع باشد. دلیل این امر ایجاد دید مناسب به بیرون بوده که در برخی موارد برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید از شیشه های دودی برای این کانکس استفاده می کنند و یا قسمتی از دیواره ها را که به سمت نور جنوب می باشد را از مصالح دیگری در نظر می گیرند تا درون سازه نور خورشید موجب اختلال فعالیت نشود. 

 

مشخصات کانکس شیشه ای چیست؟

تنوع در نوع کاربرد این سازه  باعث می گردد تا نتوان یک مشخصات فنی ثابت را برای همه آنها در نظر گرفت چرا که محاسبات سازه ای برای ابعاد هرکدام و همچنین امکانات داخلی آنها متفاوت است اما استاندارد هایی وجود دارد که در هنگام طراحی کانکس با جداره های شیشه ای باید مد نظر قرار داده گردد. مهمترین این نکات به ترتیب اولویت در ادامه آمده می باشد.

 

اسکلت کانکس شیشه ای به چه صورت است

مهمترین نکته در هنگام ساخت کانکس توجه به وزن شیشه و حالت شکننده بودن آن می باشد. چرا که برای مقاومت جداره ها حتما باید از شیشه های سکوریت استفاده کنیم و این شیشه ها معمولا وزن زیادی دارند. از این رو وزن کلی سازه افزایش یافته و برای جابجایی و اینکه در هنگام حمل و نقل کانکس دچار پیچیدگی نشده و حادثه آفرین نگردد باید حتما برای ستون ها آهن آلات سنگین با ضخامت بالا در نظر گرفته گردد که به وسیله جوش ممتد استاندارد به یکدیگر متصل و تشکیل یک چهارچوب مستحکم برای نصب شیشه ها را بدهند.همچنین برای شاسی کف آنها استفاده از تیر آهن بصورت دورکلاف با قید های فرعی و یانی تیر آهن نیز پیشنهاد می شود.

 

 

کانکس شیشه ای | کانکس | کانکس اداری | کانکس لوکس

 

 

امنیت کانکس شیشه ای

نکته دیگری که تمامی خریداران این سازه باید مدنظر قرار دهند بحث امنیت سازه در برابر سرقت است چرا که در بسیاری از کاربری ها اشیا یا اسناد مهمی درون آنها قرار گرفته و با توجه به جداره های شیشه ای ممکن می باشد مورد سرقت قرار بگیرد. از این رو معمولا این نوع سازه در فضا هایی که تحت نظر نیوری حراستی قرار گرفته و یا در کل طول شبانه روز فعال است و دوربین های مدار بسته نیز سازه را تحت نظر دارند استفاده می گردد. مانند داخل مجموعه ها ، بیمارستان ها ، محوطه شرکت ها و دانشگاه ها ، شهر بازی ها و مواردی از این دسته.


برای مشاهده ادامه این مطلب به سایت کانکس  اسکان سپهر مراجعه کنید و یا با کلیک بر روی کانکس شیشه ای

  آدرس دفتر مرکزی : تهران، صادقیه ، برج گلدیس ، طبقه پنجم ، واحد 511




تلفن  های واحد فروش :




80 56 23 44 – 021


20 57 23 44 – 021


13 72 31 88 – 021


98 73 31 88 – 021


35 72 31 88 – 021



0912-2447836


نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 12:26 https://www.shopinoos.com/product/black-female-cologne/

ممنون عالی بود سازه ی خوبی است و شیک و اقعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.